Saturday, April 3, 2010

♥ Coretan buat sahabatku ♥

Sejak aku tau mengenai keadaan dier yg sebenarnya, aku jadi begitu sedih.. Sedaya upaya aku berusaha tuk tampak gembira pabila di sisinya... Aku perlu kuat kerna aku tahu dia amat memerlukan aku skrg... Jika aku lemah, tentu sekali dier pun akan bertambah2 lemah...

Baru2 nie dier demam... Hati aku gusar sgt... Adakah dier semakin lemah??? Adakah aku akan kehilangan dier??? Masih adakah peluang tuk aku bahagiakan dier??? Ya Allah.. Aku belum bersedia... Aku sayangkan dier....

Dulu ketika aku dalam kesulitan, dier lah yg byk memberi sokongan & semangat tuk aku mulakan hidup baru... Kini, dlm keadaan dier sebegini, aku perlu sentiasa di sisi nya.. Bukan tuk hanya membalas jasanya... Tetapi, dier begitu istimewa dlm hdp ku... Dier la teman ku dlm suka & duka... Dier la tempat tuk aku bermanja & mencurahkan segala isi hati ku... Dier lah antara insan yg begitu byk mewarnai hidup aku setelah aku jatuh tersungkur suatu ketika dulu...

Wahai sahabat, aku merindui usikanmu, senyumanmu, telatahmu dan cawat mu yg besar tue... Aku rindukan suara mu yg memanggil ku ngn penuh kelembutan & kasih sayang.... Masih terngiang2 di telinga ku.... "Babyyyy... babyyyyy...." Sahabat, jgn lah dikau berputus asa... Baby akan sentiasa di sisi mu... Walaupun Baby tahu, Baby x mampu tuk panjangkan usia mu, namun Tiap solatku, tidak lekang lidah ini memanjatkan doa agar Allah memberi kesempatan kpd Baby tuk bahagiakan mu & semoga Allah memanjangkan usiamu... Baby tahu kau takut tuk menghadapi ini semuakan... Baby akan sentiasa di sisimu.. Itu janji ku padamu...

Sahabat, kaulah sahabat dunia akhiratku... Sahabat, semoga kau pulih yeah... Jgn putus asa... Jika kau perlukan teman ketika kau menghadapi kesengsaraan itu, aku akan berada di sisi mu.... Tak kan ku biarkan kau menangggung seksa sakit ini berseorangan... Inilah janjiku padamu... Baby sayang sahabat sgt2... Cepat sembuh eik.. Makan ubat.. Buat terapi... Tunggu Baby datang tau....

0 comments:

Post a Comment