Thursday, March 18, 2010

♥ Aku mampu... ♥

Alhamdulillah, setelah hampir 4 bulan peristiwa itu berlaku, kini aku sudah mampu tersenyum & menghadapi kenyataan... Memanglah tidak dinafikan agak sukar untuk aku melupakannya. Namun, aku perlu berusaha untuk melupakanya kerna sampai bila aku mahu kecewa & merosakkan diri...

Sepanjang tempoh tersebut, pelbagai peristiwa telah aku lalui... Alhamdulillah, keluarga & sahabat2 ku sering membantu aku menghadapi kekecewaan ini...

Ketika aku sakit teruk, family merawat ku... Ieja, Ezraff, Ryan, Nasrul & juga Just Ajer selalu membantu aku dengan memberi kata2 semangat & dorongan agar aku bangun semula...

Terima kasih semua di atas keprihatinan kalian semua... Tanpa sokongan kalian sudah pasti aku akan membuat perkara yang buruk apatah lagi aku rasa sudah pasti aku akan membunuh diri kerna tidak tahan dengan dugaan ini... Namun, alhamdulillah atas kasih sayang & doa kalian kini aku sudah bangkit semula & tersenyum riang... Kegagalan semalam bukan bermakna aku akan gagal tuk selamanya... Aku akan terus bangkit & memajukan diri... Aku tidak akan sesekali mahu mengecewakan kalian lagi... Kisah silam itu akan ku jadikan teladan agar ia tidak akan berulang lagi... Walau apa pun yang kita lakukan, restu keluarga amatlah penting... Buat family tersayang, maafkan yong sebab selalu buat salah & x mendengar kata... Buat sahabat2 ku, jasa kalian akan ku kenang hingga ke akhir hayat ku... Hanya Allah sahaja yang mampu membalas jasa2 kalian pada ku. Baby syg semua... Muahh10x..

2 comments:

syafisyifa' said...

kuat yana!

Baby said...

Yups... I'm a new DIYANA.....

Post a Comment