Friday, March 5, 2010

♥ Mashitah Wedding ♥

27hb Feb.

Tiap kali posmen dtg anta surat, mesti aku x senang duduk... Aku tahu mesti akan ader utusan raja sehari nyew... Setiap kali mata terpandang kad kawen mesti teringat kat kisah silam tue... Nape la susah ngat aku nak lupakan sume nie...

Kecewa, memang aku kecewa... Impian aku tuk kawen tahun nie musnah hanya kerna mulut org & tiada komunikasi yg baek dlm hubungan aku & bekas tunang aku... Walau apapun, aku harus redha & percaya bahawa setiap musibah yg berlaku itu ada hikmah nyew... Mulakan hidup baru wahai Baby.... Chaiyuk!!!!

Mmmm.... Nak g kew kew x nak g nie... If x g t kawan kecewa lak kite x dtg ari bahagia dier... Tapi ati nie, masih sedih ag... G jew la... Nie antara pics yg sempat di snap....

Nie sume rakan time sekolah dlu...
Dari kiri (Duduk di bawah ) : Ima ( Sedang mengandung), Azian, Wani,Aya, Ain, Ieja, Along Dan Masturah
Dari kiri (Duduk di atas) : Baby & Amall Raihan

Bersantai sambil melihat pengantin bersanding...

Masturah menghitung ari jew tue.. Nak kawen gak tue...

Friend 4 ever...

Snap2....

Bergambar bersama pengantin... Tahniah buat Mashitah & pasangannya.. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.... Amin

Lepas nie giliran kami lak.... Biler tue?.... Ntah biarlah Allah yg tentukan....

0 comments:

Post a Comment