Thursday, March 4, 2010

♥ Malam Sambutan Tahun Baru 2010 ♥

Dek kerna nak membawa hati yg lara, aku memberanikan diri memandu dari Perak ke KLCC semata2 hanye mahu menyambut tahun baru... Walaupun tidak pergi berseorangan tetapi berdua dgn sahabatku Ieja, namun ini adalah pengalaman pertama aku memandu di Kuala Lumpur... Hati berdebar2 sepanjang perjalanan.. Mampukah aku???

Alhamdulillah, tiada apa yg berlaku sepanjang berjalanan & kami tibe di KLCC sebelum jam 8.00 mlm... Wah, smpai ajew di sana kami terus menyerbu KFC umpama sudah seharian berpuasa...
Dalam pada itu, kami sebenarnya tidak berdua sahaja untuk menyambut tahun baru nie tetapi bersama2 rakan2 yg lain...

Setelah 2 jam menanti, akhirnya rakan2 yg lain tibe.. Wah, terase diri ini muda 5 tahun... Hakhak... Mana tak nyew, sume rakan2 tue majoriti nyew masih remaja...

Sepanjang menanti detik Tahun Baru 2010, kami berjalan2 menghayati keindahan malam sambutan Tahun Baru... Pelbagai gelagat manusia dapat aku lihat... Mana yg baek aku contohi, mana yg kureng baek tue, aku jadikan teladan...

Sedang leka aku menghayati panorama malam di KLCC, terdengar bunyi letupan bunga api.... MasyaAllah, cantek nyew... Inilah kali pertama aku menyambut kehadiran tahun baru...

Ketika yg lain sibuk melihat pertunjukan bunga api tersebut, aku membuang jauh semua kenangan pahit yg berlaku sepanjang 2009... Mahu saja aku menangis di situ, tetapi aku tahu aku seorang yg tabah... Tiada lagi air mata di tahun 2010... Selamat tinggal 2009... Aku kini adalah aku yg baru... Tidak akan mudah percaya & yakin pada seseorang lagi... Apa yg berlaku di tahun 2009, menjadikan aku lebih dewasa... Chaiyuk!!!! Usaha tangga kejayaan...

Berikut merupakan antara pics yg sempat kami snap... Jom kite view sikit.... =)

Nie antara rakan2 baru aku merangkap dak SEGI... =)

Me & Ezraff =)

Jom posing sikit =)

Dis is my best fwen Ieja =)

Me with tired face =)

0 comments:

Post a Comment