Saturday, March 6, 2010

♥ Mencari Jawapan ♥

Aku mampu menyembunyikan kesedihan ku daripada family & rakan2 ku ngn sikap ku yg sentiasa hepi... Tapi aku sendiri tidak mampu membohongi diri aku sendiri.. Apa yg aku mahukan?? Aku sangkakan diri ku mampu menghadapi perpisahan ini.. Aku fikir diriku begitu kuat untuk menghadapi kenyataan bahawa aku akan kehilangan dier... Aku beranggapan aku bukanlah seorang yg lemah... Namun, itu semuanyew palsu.. Aku tidak kuat... Aku lemah... Aku tidak sanggup menghadapi kenyataan bahawa aku & dier sudah tiada apa ikatan lagi.. Kecewa & hancur nyew hatiku ini.. Aku tahu setiap apa yg berlaku pasti ader hikmah nyew... Pengalaman pahit tersebut akan ku jadikan azimat yg berguna dlm memperbetulkan segala kelemahan & kesilapan ku yg dahulu... Aku juga bersalah... Kini aku perlu teruskan hidupku tanpa dier di sisi... Jika dulu, hidup ku hanye kerna untuk dier, kini aku perlu bangun untuk memperbetulkan diri ku... Setiap hari adalah hari yg baru buat ku... Belajar dari kesalahan dahulu... Demi diri ku, aku perlu mencari jawapan bagi setiap persoalan yg bermain di kotak fikiran ku....

0 comments:

Post a Comment