Monday, March 8, 2010

♥ Bersyukur Ya Allah ♥

Jantung berdegup kencang ketika membaca msg dari Kak Nani... "Yana, dpt x panggilan MTEST 13.3 nie?"... Cuak... Memang aku cuak... walaupun ini hanye lah baru ujian tapi yg aku dgr cite, bukan sume yg apply tahun nie akan dpt g ujian MTEST tue... X keruan aku dibuat nyew.. Ya Allah, adakah aku tergolong dalam golongan mereka yg bertuah itu???

Aku kuatkan semangat untuk membuat semakan melalui SMS... Bismillah... Bismillah.. Allah humma yasir wala tua'sir ya Allah...

Hureyyyyy!!!!! Alhamdulillah, aku dapat g MTEST tue... Terima kasih Ya Allah.... Permudahkanlah segala perancangan ku & bantulah aku dlm menjdi insan yg cemerlang, gemilang & terbilang...

Kpd sume rakan2 seperjuangan yg dpt menduduki ujian MTEST nie,buat yg terbaek eik... Baby doakan semga kite sume berjaya amin....

0 comments:

Post a Comment