Tuesday, March 30, 2010

♥ Desakan @ Rayuan ♥

Ya Allah, serabut nyew kepala aku nie... Apa yg patut aku lakukan... Apa yg patut aku katakan...
____________________________________________________________________
Mak selalu tanye aku dah ada pengganti kew blom... Biler aku senyap jew, mst mak akan bising... Mak ckp makin ari aku nie makin tua... Memang la btoi makin ari makin tua... X penah ag aku jumpe sesiapa pun di muka bumi nie yg makin ari dier makin muda...

Dah abis dier perli2 mst aku jadi blur tuk satu ari tue... Mmmm.... Ntah la... Bukan x nak kawen tapi ati nie x terbuka lagi tuk sesiapa... Kalaulah mak faham aku kan best...

Tapi aku kena faham gak kehendak mak & family aku... Mak abah pun makin tua... Mestilah diorang nak merasa menyambut menantu & menerima cucu....

Ala... Cam ner nie... Nak buat ape nie... Serabut nyew... Mak cakap sape2 ajew yg masuk meminang aku dier akan terima.... Mati la aku... Ntah sapa2 ntah... tetiba aku kene kongsi hidup ngn dier.... Eeeee... x mau la...

Alahai... Ape la naseb aku... Ingatkan dapat kawen tahun nie ngn DIER... Tapi dah xder jodoh... Terima jew la... Org yg tabah pasti Allah lindungi... Ag pun jodoh pertemuan ajal maut sume kan Allah dah tentukan... Malas la nak pikir.... Juz follow d flow of mylife..... Aku yakin Allah dah tentukan jodoh yg lebih baek buat aku... Siapa dier???? Ntah aku pun xtau... Juz wait & see... =)
_____________________________________________________________________

3 comments:

.::.liezza izz.::. said...

sdeynye kalo ad kt tmpt akk kn..sayu je kalo mak duk tny psl pengganti..kalo leh msti xnk wjud pngganti tu kn..hurm...1st luv mmg xleh d lupekan..liza da rse sume tu..even lpas kwin ni pn..kdg2 teselit ingatan ni kpd knangan lame...akk slow2 la cr someone y leh jge dri akk...y cintakn akk lebih dr akk cintakn dia..tu y tbaik sbnrnye..PERCAYALAH...

Hanisah Fakhrul said...

tue la... juz need a time dik... its not easy kan nak lupekn insan yg dah 11thn akak hdp ngn kasih syg & cinta dr dier...

.::.liezza izz.::. said...

adoi...ttbe org rse sdey gle...xtau nape..tringt 1st luv plak..wlupun ktorg kapel xsmpi pn 3 bln..tp cre ktorg knl tu best sgt..kalo la mse bole d undur kmbali...hmm.....

Post a Comment