Sunday, March 7, 2010

♥ Jawapan yang seperti mana harus aku berikan?? ♥

Setiap kali org bertanya mengenai status aku sama ada aku single @ sudah berpunya, pasti luka di hati berdarah kembali... Kalo lah mereka paham akan penderitaan yg aku alami selama ini... Pabila lidah ini menyatakan kebenaran bahawa aku single, jawapan yg sama pasti akan ku terima.. Mereka x mahu percaya kata2 ku bahawa aku single.. Jawapan yg bagaimana harus ku berikan lagi.... Sejujurnya selama 10 tahun aku menjadi kekasih kpd seseorg yg ku anggap akan memberikan ku kebahagiaan... Selama 364 hari, aku bergelar tunang kepada seseorg yg ku sangkakan akan hdp semati dgn aku... Namun, semua itu hanye tinggal kenangan... 2010, aku adalah seorg gadis yg single... Tidak mempunyai teman yg istimewa dlm hdp ku... Aku mahu memulakan hdp yg baru tanpa dier di sisi... Aku mahu belajar untuk terima kenyataan bahawa semua impian ku untuk bersama nyew telah hancur... Aku harus bangun... Aku harus mulakan hidup yg baru... Aku mahu jadi Baby yg dlu yg sentiasa ceria dlm apa jua keadaan & sentiasa tabah.. Kini, aku membawa diri ku yg berstatus SINGLE....

2 comments:

.::.liezza izz.::. said...

hidup harus d teruskan walau ap jua rintangan ryte???
so...be tough kay...i know u can do it!!!
anggaplah 10 thun y lpas hny mimpi indah dalam hidup...jgn benci 'dia' tu...krn dia juga penah mengasihhi akk kn...so...akk tbh k...mmg ssh nk trime sume ni...mungkin ad HIKMAH d sbaliknye...atau mungkin ada SOMEBODY y lebih sempurna dr 'dia' menunggu akk....=)keep smile kay...luv u...

Baby said...

Thanks liezza....

Post a Comment